bizim alışılmamış bağdaştırmalar yalazlayarak ortaya koyduğumuz senkretik yaklaşımın postmodern sistemin köpürttüğü kösele suratlı karmayla aynı şey olduğunu düşünmüyorsundur umarım zira ölüm olmasaydı bu dünyanın bir anlamı olmazdı yeniden dirilme olmasaydı ölümün bir anlamı olmazdı yargılanma olmasaydı yeniden dirilmenin bir anlamı olmazdı Hakkın adaleti olmasaydı yargılanmanın bir anlamı olmazdı
Fakat biz yine merhametine sığınıyoruz
şimdi bu yolcu kavramını turist sözcüğüyle karıştırmaya heveslenenler olacaktır
turist isterse budünyada ayak basmadık yer bırakmasın çin’den amerika’ya her yeri defalarca turlasın sonuçta dışsal ve yatay bir hareketlilik içindedir yolcu ise benliğin katmanlarından geçme ve afakî enfüsî bütün putları aşıp hakikate ulaşma yolculuğunda içsel ve dikey bir hareketlilik içindedir