Fatih......

Fatih......
@Ymanftih
Patoloji teknikeri
Önlisans
Samsun
8 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Ne tuaf dimi ? Nasip olmadığın birini kaybettigini sanmak.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Memleket isterim Ne zangin Fakir Ne Sen Ben farkı olsun Kış günü herkesin evi barkı olsun
Tanımak hayal kırıklığı Ne demiş şair : Fazla yakınlığın getirdiği uzaklıktayız
İfade edemediğim bir eksiklik hissi var içimde Sanki herşey daha farklı olabilirdi
VE BİR GÜN ARKADAŞLARIMIZLA SONKEZ SAKLANBAÇ OYNADIK VE KİMSE BUNU FARKETMEDİ .....