Bu kitapta birinci kitap gibi çok güzeldi, çok beğendim. Yine çok iyi akıcı bir dille yazılmıştı bu yüzden çabuk bitti. Kitap genel anlamda güzeldi. 1. Kitaptansa ikinci kitabı daha çok beğendim, çünkü daha fazla olay vardı. En sinir olduğum şey ise Victoria’nın duygularını anlamaması ve Kime aşık olduğunu bilmemesiydi. Sürekli iki erkek arasında kalıyor. Diğer sevmediğim şey ise sürekli en küçük şeye bile ağlıyor. 1. Kitapta daha güçlü bir karakterdi. Ama yinede hikaye güzeldi. Victoria biraz daha güçlü bir karakter olsaymış kitap 10/10 olurmuş. Umarım 3. Kitap hızla çıkar.
Kitap çok güzeldi. Çok akıcı ve anlaşılır bir dilde yazılmıştı. Kitap akıcı bir dille yazıldığı için olayları çok kolay anlıyoruz. Dünyaya gelince ise yazar dünyayı yavaş yavaş anlattığı için o dünyaya hakim olabildim ve kitabın içindeymiş gibi hissettim. Karaktere gelince Victoria ilk başlarda çok güçlü bir karaktermiş gibi geldi ama sonlara doğru hareketleri gıcık geldi, ergen gibi davranışları var bazen (bence). Ama yinede yan karakterler falan olsun hikaye çok güzel ikinci kitabınıda okudum şimdi üçüncü kitabı bekliyorum. Bence kesinlikle okuyun çok güzel bir kitap.