Geriye bir kaç fotoğraf, bir kaç anı kaldı. Bir de tebessüm. Yaşamın ta kendisi de bu değil midir? İsteyerek veya istemeyerek. Her güzel veya kötü hikayenin de bir sonu vardır. Insanoğlunun en büyük yanılgısı sonsuzluk duygusuna kapılması değil midir zaten? Yıllar önce her yerde dile getirdiğim bügünü yarını, ve her hikayenin sonunu özetleyen cümleyle bitireyim. Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak:).