Seval yol

Seval yol
@Yolseval
Fizyoterapist
8 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Adalet bizim özümüzde yoktu.Ama nedense dünyanın dört bir yanından milyonlarca insan, hergün farklı konularda adalet için kendini paralardı.Toz bulutundan bu yana zaten hiç oluşmamış bir şeyi istemek normal miydi?
Reklam
Bedenim ve geleceğim olduğu yerde dururken,inancım neden bu kadar uzağa gitmişti ki?
İnsanların hayatınıza girmesine engel olamazdınız.Ancak aranıza mesafe koyup,onları ne derece hayatınıza dahil edebileceğinizi yönetebilirdiniz.
Siz bile sırrınızı kendinize saklayamayıp bir başkasına anlatma ihtiyacı duyarken,bir başkası nasıl taşıyabilirdi ki kendisinin olmayan bir gerçeği?
Sonunda neyle karşılaşacağınızı bilmediğiniz bir şeye neden hep negatif yönden bakardınız ki?
Reklam