Güzel olan her şey yarım kalır ,
Filmler en güzel yerde sonlanır .
Çok mutluyum dediğin yerde hüzün kendini hatırlatır .
Çok seversin çok çabuk gider,
Güzel rüyalar en güzel yerinde biter!
Güzel olan ne varsa , sevdiğim şarkı gibi hemen bitiverir , kısacıktır …
Cahit Zarifoğlu