40 gün geride kaldı. Ama yakınlarını kaybedenler için ilk gün 40 yıl sonra da ilk gün gibi olacak.. Ne ölen kurtuldu, ne de geride sağ kalan.. Ne de kan bağı olmadan bu acıyı hisseden insan kurtuldu. Hepimiz bir şekilde bu ağır imtihandan yaralar aldık ruhlarımıza. Merhamet ya Rab🤲