İçimde dayanılmaz bir paylaşma isteği var . Bu özellikle beğendiğim şeyler konusunda oluyor . Güzel bir söz mü okudum veya ruhuma iyi gelen bir şarkı mı dinledim veya beni deliler gibi heyecanlandıran bir mutluluk mu yaşadım hemen sevdiklerimle paylaşmalıyım. Ben böyleyim mutluysam herkes mutlu olsun istiyorum . Bazen insanları sıkıyor gibi düşünsem de olsun paylaşmak güzel 😌