"Olup biten her şeye rağmen gökyüzünü ve yıldızları görebiliyorsan, küçük hayal kırıklıkları ve kazalar insan hayatında çok da büyük yer kaplamamalı, öyle değil mi?"
"Hiçbir zaman tam anlamıyla başarılı olamasak bile ideallerimiz olmalı ve onlara göre yaşamaya çalışmalıyız. Onlar olmadan hayat berbat bir hal alırdı. Onlarla birlikte muazzam ve harikadır. İdeallerine sımsıkı tutun."