Birtakım felaket senaryocuları çıkmış, “Devlet sayıyı gizliyor yoksa okullar tatil edilmezdi” diyor. Bakın.. Devletimiz bu tedbirleri yeni bir vaka olmasın diye alıyor. Avrupa gibi olmayalım diye. Milletimiz virüsden zarar görmesin diye. Merak etmeyin felaket senaryocuları varken hiç bir şey gizli kalmaz gazetelere manşet atarlar...