"Geçmişi hayattan sayma ,geçmiş geçti artık!Geleceği de hayattan sayma ,geleceğe ya ulaşır ya ulaşılmaz.Peki 'Hayat nedir?'diye soracak olursan;yaşam şu anda ,benim gözümün içine baktığın andır.
Sığınılacak tek merci O'dur.Allah'ın rahmeti sayesindedir ayakta duruşumuz;O'nun rahmetiyledir yememiz, içmemiz,uyumamız,uyanmamız;şu yaşa gelmemiz O'nun rahmetiyledir.Bundan sonra göreceğimiz her bir gün O'nun rahmeti sayesindedir. "An"ı yakala,nimetin farkında ol ve gereğini yap.