İyi niyetin temsilcilerinin olduğu her yerde ve zamanda,kötünün de temsilcileri de olacaktır.Kötüden şikayet etmek,ondan merhamet dilenmek yerine ,bu gerçeği bilerek hareket etmek,onlara karşı caydırıcı güç geliştirmek daha akıllıca değil mi?
Onunla içli dışlı olun ,sıkı fıkı olun.Böylece Kur'an sizinle aranızda bir ünsiyet kurar.Uzaktan muhabbet olmaz.Gözden ırak olan ,gönülden de ırak olur.