Yusuf Savaş

İyi niyetin temsilcilerinin olduğu her yerde ve zamanda,kötünün de temsilcileri de olacaktır.Kötüden şikayet etmek,ondan merhamet dilenmek yerine ,bu gerçeği bilerek hareket etmek,onlara karşı caydırıcı güç geliştirmek daha akıllıca değil mi?
Reklam
Naziat,40-41
Rabbinin huzurunda (hesap vermekten)korkan ne nefsine kötü arzuları yasaklayana gelince ,onun barınağı da cennetin ta kendisidir."
Onunla içli dışlı olun ,sıkı fıkı olun.Böylece Kur'an sizinle aranızda bir ünsiyet kurar.Uzaktan muhabbet olmaz.Gözden ırak olan ,gönülden de ırak olur.
Çünkü Kur'an kalbine indiği insanı ahlak sahibi kılar,aziz kılar.Peygamberimiz'i aziz kıldığı gibi Ona ittiba eden ümmetini de aziz kılmıştır.
Reklam