Hepimiz evliya kesiliyoruz. Edadımız öyle.Hepimiz öyleyiz,ben de öyleyim ,sen de öylesin.Biz burada bu ortamda çok iyiyiz.Ama bu kamera kapandığında, ışıklar söndüğünde, perde çekildiğinde ,kapı kapandığında durum nedir?Kalp nasıl o zaman, hal ve gidişat nasıl?Şimdi 7/24 irtibattayız meleklerle ama bu duygu,bize günde kaç defa yön veriyor?
"Nice peygamber vardır ki onunla birlikte birçok Allah erleri savaştılar.Allah yolunda başlarına gelenlerden dolayı gevşemediler,yılmadılar, boyun eğmediler. Allah,sabredenleri sever."