Evet yine bir savaş yine bir ezilme yine bir adaletsizlik hepimiz bilirizki ezio dan buyana
Çok şey değişti heryerde savaş heryerde adaletsizliği göreceksiniz ne uğruna yaşıyoruz ne uğruna ölüyoruz amacimiz ne neden niye onların her kanununa uymak zorundayız bu sefer öyle olmicak adalet yoksa savaş var demektir
Savaş varsa yoldaş var demektir şimdi dostlar ve düşmanlar kimmiş belli olcak ve maskeler düşecek haksız yere idamlar son bulmak icin masumlarin ölmemesi icin savaşımız