insan, hiç düşünmez mi ki; ömrü boyunca sayısız kere ölümle yüzyüze gelmektedir. Yaşanan hastalıklar, meydana gelen felaketler,hayatta her an mevcud olan, fakat insanın gaflet ve acziyeti sebebiyle çoğu kez habersiz olduğu nice hayati tehlikeler,ölümle insan arasında ne ince bir perde bulunduğunu göstermiyor mu?