Bana beş yıl önce bugün yaşanan olayları anlatsalardı heralde çocuk aklımla güler boş yapmayın derdim ama şuna bu yaşadığımız maddi ekonomik ülke sınırları içinde veya dışında yaşanan her türlü olaya duyarsızlaşmış insanları gördükçe içimden onlara karşı BOŞ YAPMAYIN DİYE haykırmak geliyor kendinize gelin bu yaşam böyle devam edemez etmemeli....