Zabbar Zabbaroğlu

Zabbar Zabbaroğlu
@Zabbarj
Ben bir robot değilim. İnsanım insan!
Kendi işinin patronun'da çalıştı
Lisans
Eskişehir
Eskişehir
23 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Bizim toplumda nedense ateistler, deistler ve agnostikler pek hoş karşılanmıyor, hep böyle insanların kötü olduklarına dair bir önyargı hakim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu saatler kara saatler.
BİZİM İŞLERİMİZ NE ZAMAN RAST GİTCEK HÜSEYİN AĞA!
Bu profilin sahibi felaket derece mutsuzdur.
Her kız anne olabilir, önemli olan ana olmak...