Zabbar Zabbaroğlu

Zabbar Zabbaroğlu
@Zabbarj
Ben bir robot değilim. İnsanım insan!
Kendi işinin patronun'da çalıştı
Lisans
Eskişehir
Eskişehir
23 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Bazen başımı alıp Yozgat'a yerleşmeyi düşünüyorum. Az insanoğlu, az sıkıntı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güneş formaliteden doğuyor.
Başkanım ben ötenazi istiyorum.
Ben mutsuzken, mutlu bir insanmış taklidi yapamıyorum.
İnsan sadece suda boğulmuyor. İnsan pekala yaşarken de boğulabiliyor.