Zade

Zade
@Zadeee
Adaletin gecikmesi, adaletsizliktir...
Mendil satan çocuğun, burnunu koluyla silmesi kadar acı bu hayat..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi ışığına güvenen, başkasının parlamasından rahatsızlık duymaz
Bazen sadece ama sadece peki dersin… Kabullendiğin için değil Yorulduğun için…
Aslında insanı en çok acıtan şey, hayal kırıklıkları değil, yaşanması mümkünden yaşanmayan mutluluklardır...
“Peşinden gidecek cesaretin varsa, en imkansız gözüken hayaller bile gerçek olabilir.