Tabi tabi. Bu arada o senin paranoyan diğer iftiraların gibi ben kimseyi kusurlarıyla aşağılamam tercihleriyle aşağılarım, mesela yalakalığı seçenleri. Yoksa ne kilosu ne boyu ne kaşı gözü tabi sen ruh hastası olup basit soruları bile aşağılama gördüğün için( ulan Bi insan tırnak mı uzatıyorsun, sürme mi çektin, dolgulumu giyiyor sorularını aşağılama görünce, hoş belkide zihniyetinin farkında ortaya çıkmasından rahatsızdır) normaldir. Dediğim gibi haklıymışsın aptal dediğinde baya kızmıştım yok yani bu aptallıkla açıklanabikecek Bi salaklık değil, daha ileri Bi seviye.