İnsan bazen soruyor bu zekayla nasıl üni bitirmiş lise bitirmiş diye, sonra aklına geliyor onun anlamadığı yada yanlış anladığı için değil zihniyeti kötü olduğu için olayları böyle çarpıtıyor diye ve taşlar tık tık yerine oturuyor. Yoksa oda biliyor onca hakareti ve dövülmeyi hak ettiği yerde gördüğü merhameti. O kadar kötü ki zihniyeti basit bi arabanın parçasını kırdığında tepki göreceğini sanıp gözlerindeki korku bedeninde ki panik nasıl Bi ortamda nasıl zihniyetlerle yetiştiğinin en büyük ispatı. Bu yüzden dostoyevskinin köpeği misali dayak yemeye o kadar alışmış ki sevgi görünce kaldıramadı. Neyse biz bizden mesulüz ve istedikleri kadar hak etsinler bırak dövmeyi sövmeyi, görecekleri tek şey kendilerini kendileri gibilere bırakalım ki hak ettikleri cezayı kendi kendilerine versinler. Yalaklık için defalarca sattıklarıyla baş başa kaldıklarında gerekeni yaptılar, gene görecek. Ne demişler kurta düşmanlık edip çakalı dost edinirsen(yalakalık yaparsan) o çakal kurttan kurtulduğu ilk fırsatta seni ..