Kitaplar birikiyor, saçlarım uzuyor, her yerde gümbür gümbür bir telaş.
Gencim daha, dünyayı görmek istiyorum,
öpüşmek ne güzel, düşünmek ne güzel,
bir gün mutlaka yeneceğiz..
O ilk güne götür beni.
Seni tanıdığım güne bırak.
Gülüşün ukte kalsın içimde.
Keşkelerim güzel olsun sana dair.
Bir daha hiç karşılaşmayalım.
Tanıştığımıza memnun olalım.
Ve ötesine geçmeyelim.
Sen yoluna git ben yoluma..