Lise çağlarımda hep cuma günleri yağışlı olsun istemişimdir. Okul çıkışı bisikletimi korkmadan ıslana ıslana ve kirlene kirlene hızla sürebilmek için. 🦋❤️ 🚲
Sizinde böyle anılarınız var mı?
Hayat sandığınız kadar kötü değil be kardeşim.
Siz sevin, yardım sever olun, okuyun, bilinçlenin, pozitif olun. Eğer bunları başarabilirseniz çok mutlu ve huzurlu olursunuz. Zira hepsi paylaştıkça çoğalan duygular.
İyi geceler ❤️🦋