Telaşsız, rahat , huzurlu bir şekilde içilen bir kahve... Basit belki ama derin bir cümle.
Bazen gerçekten de şükretmeyi unutuyoruz , özeniyoruz başka hayatlara. Ama aslında bizim hayatımızı da yaşamak isteyen binlerce insan var.. Sevdiklerim benimle, hastalığım yok, her sabah gittiğim bir işim var.. Ve daha niceleri.
Elhamdülillah ✨🤲🏻