Verilen kıymetin kişiye ağır geldiği hâller vardır; insanı da, insanlığı da yıpratırlar. Tanıyamamış olmanın verdiği hayal kırıklığı bir süre sonra hiç tanımamış olma isteğine dönüşür maalesef.
“Tenhalığı seviyorum. Sık görüşülmeyen ama bağı da koparılmayan dostlukları. Sakin mekanları, az rastlanılmayı, kendimle kalmayı, kendimi saklamayı ve de sınırlarımı."