zєhrα kızılчαr

zєhrα kızılчαr
Birbirine kırgın duvarlar,insanlar ve gölgeler.Şimdi ne yazsam da geçse kalbimin küsü?
“Küllü hâlin yezûlû” Her hal geçicidir.🌾
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“bir ben vardır bende benden içeri”
Offf ne olacak bende ki bu sinir stres, kafada kurmalar. Bazen içimden canavar çıkıyor ben bile kendimi tanıyamıyorum. 🤦‍♀️
Zihin nasıl boşaltılır???
Zihnim ile cebelleşiyorum bu aralar, ne yediğimden bir şey anlıyorum ne içtiğimden. Bir yere gidecek olsam bir bakıyorum yanlış yola sapmışım. Kafamda durmadan konuşan hasta bir ruh var. Ben bazen çok yoruluyorum bitkin hissediyorum.