Kutay

Kutay
@Zephiron
Ne güzel demiş şair; "Gönlümü alsaydın, ömrümü verirdim, Şimdi ömrünü de versen, Gönlümü alamazsın.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaten uyuyamıyorduk sahur bahane oldu...
"Dünyanın en mutlu insanı kimdir diye sorsalar, eş seçimini doğru yapanlar derdim..." Doğan Cüceloğlu
"Artık veda bile etmiyor insanlar, yazmayınca bitiyor..."
Yaşadığın bir durumu ya da hadiseyi kabullenmenin tuhaf bir huzuru,duygu durumu var.Harcadığın onca vaktin hakkını teslim etmiş gibi...