Sevdalı...

Sevdalı...
@Zerga47
Kader yazıldı--SEVDA uğruna vazgeçilmiş bir hayat... Acı bir yüreğin feryadı isyanı. SADECE ACI VAR ...Cehennem kadar büyük yangınları acıları gömdüm yüreğime! Bir gün ölmek dileğiyle.
At binicisi
Dağ kadını....At sevdalısı
Kendi içinde ölü.
Bir HiÇ
63 okur puanı
Ekim 2024 tarihinde katıldı
Hayatta başına gelebilecek en kötü şey ne deseler
S E V M E K derdim... Aşk ne diyorlar bana - Sevda nedir diyorlar - Sevmek nedir diyorlar. B e n S e n diyorum SEN.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok özledim seni... sesini, gülüşünü, gözlerini,kokunu
Sevmek neden bu kadar acı veriyor?
1000Kitap
Dudağındaki zehri bana da ver...
Ya al götür geri kalanim.... Ya da gel tamamla eksik yanimi. Mevlana Celaleddin-i Rumi
1000Kitap