Bilimin herşeye gücü yeter ve aynı zamanda hiçbir şeye gücü yetmez. Daha açık bir ifadeyle, bilim göreceli olarak her şeyi kapsar ama mutlak olarak herşeyi içermez. Temel matematikte, bilimin 'herşeye kadir olmadığını ' söylemek doğru olacaktır.
İnsanı birkaç kalıpla değerlendirerek bir ömür yaşayan aptallar var. Belki rahattır öyle yaşamak ama biraz tehlikeli. Kendilerinin o ince mi ince kalıplarına girmeyen benim gibi insanların ne olduğunu tahmin bile edemezler çünkü.