O an bir kere daha anladım ki kalbin atışı gerçekten de kaderin sesiydi. Ben ne kadar inkar edersem edeyim kalbim onun için attığı müddetçe kaderimde hep o olacaktı. Ve benim yolum nereye kaçarsam kaçayım sonunda hep ona çıkacaktı.
Çünkü bazen bazı şeyleri istesen de kimselere anlatamazsın. Birilerini üzmek seni her zaman kötü bir insan yapmaz, bazen çaresiz bir insan yapar. Ve inan bana çaresizliğin nasıl göründüğünü iyi bilirim.