İşte insanoğlu tam olarak böyleydi;önce kendi yapamayacakları şeyleri senin de yapamayacağını düşünürlerdi.Sonra sen yapınca önce senden nefret eder sonra hayran olurlardı.
Babam hep derdi ki ,"Sabretmek boyun eğmek değildir,kızım.Sabretmek mücadele etmektir.Eğer kazanmak istiyorsan önce bir aslan gibi avının alanında usulca çömelip en doğru olan an geldiğinde dişlerini doğru yere saplayabil."
Ya kanayacak ya kanatacaksınız.Ya silinecek ya da kazınacaksınız.Unutmayın,seçim hakkınız yok,çünkü siz zaten seçildiniz.Seçilmiş olanlar dünyaya imzasını atacak olanlardır.