Birtakım akademik çabaların hengamesinde iseniz, ders kitabı okumaktan nafile okumalar(!) yapamıyorsanız, kpss de dahil girilecek onlarca sınav sizi bekliyorsa, biraz da derskoliklik varsa; bu kadarcık hedef bile fazladır malesef :(
Maksadım küçük de olsa hedefimi tutturmak, inşallah üzerine çıkmak nasip olur. Çünkü ömür geçiyor, o caanım kitapları okumadan gitmek istemiyorum :))
Bir önceki yılın hedefini küçük de olsa artırmak maksadım. Zira "iki günü birbirine denk olan ziyandadır" (hadis)