"neden ? diye düşündüm
neden korkuyorum?
tam atlatmışken ?
gözlerimin içi terliyor sanki.
uzun bir süredir yaşamın dışında kaldım,
ev içinde,
kalabalıktan uzakta.
O yüzdendir.
ne bileyim bastığım kardır,
gördüğüm düştür...
bir nedeni olmalı..."
Şöyle bir yorum gördüm ahhahahahahahahhahaba
"Albert Einstein çok zeki biriymiş atomu parcalara ayırmış,beni parcalayan ise malin tekiydi iste bu bana çok koyuyor lan."