"İnsan itiraf edemiyor kendine insanları özleyeceğini. Onun yerine şehri gözleyeceğim diyor. İçindekileri değil. Havasını, kalabalığını, o şehrin insanı olmayı... "
"Vedalar işte bu denli zordu çünkü. İnsanlara son kez görüşürüz demek bir nevi gidişi kabullenmekti ve bunu becerebileceğimi hiç mi hiç zannetmiyordum."
"Sanırım bu devirde yabancılar gerçekten de insanın kalbinin en derinliklerinden doğuyordu. Ve tanıdık yabancılar kadar hiç kimse insanın yüreğini acıtmıyordu."