Zeynep

Zeynep
@Zeynepa03
'ben iç dünyama dönüyorum. orada hayal kırıklığına yer yok."
Arapça da bir söz vardır “nasara zeydün amran” Seven sevdigiyle güzelleşir diye. Çok naif değil mi ☺️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Birinin önceliği olmaktan daha güzel bir mevki bilmiyorum .🙏
Covid-19 salgını sonunda ortaya kitap okuma alışkanlığı kazanmış, bilgili, bilimi savunan genç nesilden oluşan bir turkiye çıkacak bu gidişle. Böyle bakınca herşey pozitif görünüyor. 👍
Can Yücel'in dediği gibi: "Kaliteli kadına sahip çıkılmaz; o kime ve nereye ait olduğunu bilir."
Psikolojim yavaş yavaş bana veda ediyor , bunu anlayabiliyorumm .’)