Zeynep

Zeynep
@Zeynepa03
'ben iç dünyama dönüyorum. orada hayal kırıklığına yer yok."
Herkes kalbinin ekmeğini yer. 🙏🏻
Reklam
İman insanı insan eder . Belki insanı sultan eder. | Said Nursî | ❀
Ey révî, ré dırej.. Hayırla kalın.
Velhâsıl sevilmeyi özledik..
bu kadar çirkinliğin içinde güzelliğe dair ne varsa beni yatıştırıyor: güzel insan, güzel bakış, güzel tavır, güzel konuşma, güzel sohbet, güzel dostluklar ve güzel sıfatıyla uzayacak tonlarca şey.
Reklam