Ne kadar iyi veya kötü davrandığınızı dikkate almaksızın, herkes sizi farklı biçimde yargılayabilir. Onaylanmama söndürülmesi güç bir ateş değildir. Bir reddedilme, sonu gelmeyen reddedilmelerin önünü açmaz. Kötü daha kötü getiriyor olsa ve biri tarafından rededilseniz bile tam anlamıyla yok olmayacaksınız.
Diğer insanlar sizin insan olarak değerinizi yargılayamazlar; sadece söylediğiniz veya yaptığınız özgül şeylerin geçerliliği yararlılığını yargılayabilirler.
Bir şeylerin berbat etmeniz sizin bir KAYBEDEN OLARAK DOĞDUĞUNUZU göstermez. Her zaman ya da çoğunlukla yanlış olmak olanaksızdır. Yaşamınızda doğru yaptığınız binlerce şeyi düşünün! Ayrıca siz de değişebilir ve olgunlaşabilirsiniz.
Eleştiri, geçerli bir eleştiriyse sizi harap etmesi gerekmez. Hatanızı görür ve düzeltmek için gerekli adımları atarsınız. Yanlışlarınızdan öğrenebilirsiniz, onlardan utanmanız gerekmiyor. İnsansanız, hata yapabilirsiniz ve yapmalısınız.