İçimizdeki boşluğu doldurmak için, her geçen yıl biraz daha umutsuz bir hal aldık. Ama tam da bu boşluğu doldurma arayışımızda tökezledik, hata yaptık.
Peki ya hayatımızdaki her tökezleme, her imtihan, her deneyim tek bir amaç -bizi aslımıza döndürmek- içinse? Peki ya her kazanç, her kayıp, her güzellik, her cefa, her tebessüm Allah ile aramızdan başka bir engeli kaldırmak içinse? O'nunla aramızdaki ve çaresizce dönmeyi beklediğimiz o başlangıç yerimizle aramızdaki perdeyi kaldırmak içinse?
Ve de her şey O'nu görebilmek içinse?