Her insanın, her cefanın, her safanın, her kitabın, her şarkının bir zamanı var hayatımızda. Her şey gelişinden belli ediyor kıymetini. Bazısı anlam katıyor, yoldaşlık yapıyor. Bazısı da sadece gelip geçiyor, öyle olması gerekiyor.
Zira insan, kendine iyi gelmeyecek işlerle uğraştığında zamanı israf etmiş olur. Öte yandan kendine iyi gelmeyen bir meşgale bulamadığında da başkaları tarafından işgal edilmeye uygun hale gelir.