Kalbime söz geçiremiyorum. Seni sevmeye bırakamıyorum. Aşkım bir tür bağımlılık mı yoksa başka birşey mi bilmiyorum. Ama çok yoğun çok güçlü. Olmuyor. Atamıyorum seni içimden. yapamıyorum.
Kuş bunu gerçekten istiyor muyum onu da bilmiyorum ya...
Olduğum kişiyi sana karşı olan duygularıma borçluyum. Çünkü ben seni tanıdıktan sonra hayatımda hep sana göre yaşadım. Senin gözlerinden baktım dünyaya ve daha iyi bir insan olmayı düşledim. Zamanla doğruların benim doğrularım, yanlışların benim yanlışlarım oldu. Ben sana dönüştüm.
"Beni bıraktığında kötü birisi olacağını mı düşünüyorsun?"
Kötü değil, eksik.
Çocukken ne zaman düşüp yaralansam, gelir yaramı üflerdin, acımdı dinerdi; sırf sen yarama üfle diye bile isteye düşerdim ben.
Bir gün gelmedin, o gün yaram çok kanadı, bugün oldu acım hala dinmedi.