zey

zey
Да, я думаю о себе в сасе.
istanbul
19 Ağustos 2009
77 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
her zaman yüzümü güldüren sen🤍
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sizce??
Uzak mesafe ilişkisinden olur mu🤍
Yardımmm
Şeyy şimdi ben bir elemandaann hoşlanıyorum galiba (eveteevetevetevetevetevetevet) Ama sevgilisi var ve iyi anlaşıyorlar. Ban da baya yakın davranıyo💗 Ama sevgilisi var sizce napayimm
@Yeteryaw seni tanımasamda hesabın çok tatlı geldi bebişim🫶🏻 Doğum günün kutlu olsun🩷🩷
Sizceee?
Bugün derbi varr Gs mi alır fb miii💫