"Hayat, okyanustan karaya tırmandığı vakit evrimsel bir dönüm noktasına ulaştı fakat karaya çıkan ilk balıklar, balıklıklarını yitirdiler.
Benzer bir şekilde, insanlar gerçek anlamda uzayın bir parçası olduklarında ve Dünya'yla aralarındaki bağ koptuğunda, insan olmayı bırakırlar. "
Uzayda yaşam, insanın evrimsel olarak daha farklı bir hale gelmesine yol açabilir ve insanlık kavramı, bugünkü anlamını yitirebilir. Bu, insanın çevresel koşullara göre değişebilen, evrimsel bir varlık olduğu fikrini vurgular.