"Sen benim en büyük günahımsın, ne yaparsan yap senden asla vazgeçemiyorum. Bana ne yaptın böyle her zerrene delicesine delicesine nasıl aşık olabildim?"
"Bir bakıma, orkidelerin Tanrı'ya baş kaşdırısı, aşk uğruna kesik atılan temiz, erdemli bir yaprağın serpilişi. Birbirlerine böyle seslenirlerdi.' seina la ton'ilk günahım, ilk kesiğim, ilk serpilişim..."