Zilan aktunç

Zilan aktunç
@Zilanaktunc
Bazen bir şiirin mısraları dokunur ruha.
Bazı insanlar şifa olmak için gelmiş dünyaya, bir dokunsa iki kelam etse yetiyor. Bir de bakışlarından seni anlayanlar var ki dünyaya tahammül etme sebebi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Başkasının davranışı yüzünden üzgün, kırılmış ve mutsuz hissettiğim her an sadece kayıptır.
Bunca yıl sönmemiş umudum Nisan değilse mayıs Perşembe değilse pazar
Özgür bırakmalıyız. Daha iyileri mi bilinmez ama yenilerinin geleceğini bilerek...
Mutlu yaşamak lazım, her şeyin geçiçi olduğunu bilerek... Şayet görebiliyorsak hala yukarıdaki maviliği, Dokunabiliyorsak yeşilliklere, Sarılabiliyorsak sevdiklerimize Ve korkuyorsak birilerini kaybetmekten Şanslı sayılmaz mıyız?