Zümra

Zümra
@Zmr_88
"En güçlü olduğun zaman ne zamandı?" diye sordu çocuk. " Zayıflığımı göstermeye cesaret ettiğim zaman." "Yardım istemek pes etmek demek değildir." dedi at. "Pes etmeyi reddetmek demektir.."
Reklam
"Gözyaşlarının bir nedeni vardır sana güç verir zayıflık değildir."
"Iyilik görmek için bekliyoruz çoğu zaman... Oysa Kendine iyi davranmaya hemen başlayabilirsin, "dedi köstebek.
"Çok tuhaf değil mi? Sadece dışımızı görebiliyoruz, Oysa hemen her şey içimizde oluyor"
Alıntı
Sahip olduğumuz en büyük özgürlüklerden biri olaylara nasıl tepki verdiğimiz...
Reklam