İyi ya, madem ki hepimiz günün birinde çekip gideceğiz, o halde bunca matem, bunca kahır niçin? Haa? Sizinkisi matem değil zaten, korku, korku! Hayat demek, ölümü beklemek demektir. Az çok hepimiz denizi, yıldızları, işte ağaçları falanları filanları göreceğiz, bir çok şeyin tadına bakacağız, sonra da “Gidiyorum Elvada”şarkısını söyleyeceğiz.