Ben bu kitabı çok sevdim. Bu kitap beni çok sardı . Ve hen ırkçılığın ne kadar kötü bir şey olduğunu anlatiyor hem bir çocuğun annesi ve babasını ayrıldığın da nasıl bir drum olduğunu anlatıyor. Bu kitabı herkes okuyabilir.
KarışıkSharon M. Draper · Genç Timaş · 20193,935 okunma