Uzun zamandır sıkıldığım için kitap okuyamıyordum. Sebebini biraz daha iyi anladim galiba bu ruh halimden cok okumayi denediğim kitaplar ile ilgiliymiş. Kendimi klasik okumak için fazla zorluyordum çünkü düşüncelerim klasikler dışındaki kitapların kitap olmadığını yönündeydi. Oysaki o sevdigim rus klasiklerinin bile para icin yazıldığını unuttum galiba 😅 Neyseki sevdiğim tarzı yavaş yavaş bulabilmeye başladım. Galiba Kore yazarlarını seviyorumm. *Önerebileceğiniz 18+ içeriklerin çok olmadığı kitaplar varsa memnuniyetle okumak isterim😊*