1asya

1asya
@_1asya_
"𝙼𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚛𝚒"
Çok yorgunum , Vaktinde gelmeyen herşeyden vazgeçtim artik..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gökyüzüne hasret;
Sevdigim;ölürsem bile gel bana olur mu! "Hoş geldin" diyemem belki ama çiçek açarım.
•sûkunet
Dağ değiliz ki dünyanın bütün yükünü yüklenip sonra tozunu savurmus gibi dimdik duralım insanız işte nihayetinde...
'Sürekli gülümserdi. İnsanların garibine giderdi bu durum. Ama kimse onun gülümsemezse delirecegi ihtimalini bilmezdi..'
İnsanın dunyadaki ahireti kalbidir. SAKIN onu kirletmeyin...
Düşünce