Hak ediyorum her milimini bu dik gülüşün
Ayna elimde, durur yara izi, içim üşütür (içim üşütür)
Yine düşsem yine yenilsem sil baştan
Ne mümkün yıkılmak, yine doğruldum bak !🌹
Bazen içimde kalır hisler
Söylesem de tercüme ister
Aynı dili konuşuruz ama
Anlamaz yine kimseler
Kandım iyi niyetimden
Oyuna daldım
Kabahati benim boynuma tanrım
Yine kötüsünü kendime yaptım